[ad_1]

چه بخواهید لاستیک جدید بخرید و چه سوار لاستیکی شوید که قبلاً آن را دوست دارید ، به یاد داشته باشید: حتی یک تایر جدید نیز به اندازه فشار هوای موجود در آن مناسب است. این مهم است که بسته به نحوه رانندگی ، زمینی که رانندگی می کنید و میزان فشار در طول روز به دلیل نوسانات ارتفاع یا دما ، با فشار لاستیک های خود بازی کنید.

کالوین جونز می گوید: “من دوست دارم همانطور که در مورد آشپزی فکر می کنم به فشار لاستیک فکر کنم.” “جولیا چایلد به شما گفت که مواد تشکیل دهنده یک دستور غذا را با فنجان و قاشق اندازه گیری کنید.” ترجمه شده به دوچرخه سواری ، به این معنی است که یک مانومتر خوب یک ابزار مفید دیگر است. من فروشگاه Inflate Park Tool را دوست دارم (135 دلار). برای یک راه حل ارزان در دو در یک ، از پمپ Joeblow Sport 2Stage Topeak (100 دلار) استفاده کنید ، که نه تنها با تلاش کمتر هوا را به سرعت به لاستیک های شما وارد می کند ، بلکه دارای یک سنج آنالوگ آسان برای خواندن است. که برای دوچرخه سوارانی که دوست دارند فشار لاستیک را بر اساس احساس قضاوت کنند ، کاملاً دقیق است.

جونز می گوید: “احساس فشار لاستیک واقعاً مهم است.” “یک آشپز خوب یک قاشق چای خوری نمک در آن نمی گذارد ، او آن را در دست خود می ریزد و احساس می کند.” برای به دست آوردن حس بهتر فشار لاستیک ، جونز توصیه می کند که یک دفتر خاطرات داشته باشید.

جونز گفت: “مردم فقط هوا را به آنجا پرتاب می كنند ، آن را برمی دارند و سوار می شوند ، اما هنوز هم این راز بزرگ است.” “اما اگر فشاری را که وارد می کنید شروع به ضبط کنید و مثلاً در یک جاده واقعاً سنگلاخ احساس خوبی داشته باشید ، به شما کمک می کند آنچه را برای شرایط آینده نیاز دارید به خاطر بسپارید.

دوچرخه سوارانی که در ارتفاع های مختلف سوار می شوند ، کسانی که در مسافت های طولانی “فوق العاده” مسابقه می دهند یا کسانی که به سختی تحت فشار باد لاستیک هستند ، همچنین می خواهند در دستگاه Tyrewiz SRAM (199 دلار) سرمایه گذاری کنند. که روی دریچه تایر قرار می گیرد ، و این باعث فشار واقعی یک برنامه تلفن همراه می شود. در مسافت های طولانی ، این باعث سایش در موتورسیکلت و موتورسوار می شود – سوار شدن در محدوده فشار مناسب به شما کمک می کند تا از صاف شدن و ضرباتی که لاستیک های زیر یا باد بیش از حد دارند ، جلوگیری کنید.

روی فرم بودن

بسیاری از خوراکی های تعطیلات – کلوچه ها ، آبجو ، کوکتل ها ، هر آنچه که معاون شما باشد – همیشه سرعت شما را در دوچرخه کاهش می دهد. همه ما به افراط و تفریط تصادفی نیاز داریم ، اما راهی برای اطمینان از اینکه در این کار زیاده روی نکنید انجام توزین هفتگی است. متخصصان توصیه می کنند به جای تمرکز روی نوسانات کوچک وزن که ممکن است هیچ معنی نداشته باشد ، هفته ای یک بار (و نه یک بار در روز) وزن کنید. مقیاس جدید Garmin Index S2 (150 دلار) وزن ، BMI ، درصد چربی بدن ، توده عضلانی اسکلتی و وزن آب را ردیابی می کند. به مدت یک ماه وزن داشته باشید و نوسانات شما را در قالب نمودار نشان می دهد تا بتوانید به راحتی میزان پیشرفت یا پسرفت خود را ببینید.

با این حال ، کسانی که در اندازه گیری هایی مانند چربی بدن وسواس دارند باید بدانند که این مقیاس با استفاده از امپدانس شاخص های دیگری به غیر از وزن را محاسبه می کند ، به این معنی که جریان الکتریکی کوچکی از پاهای شما عبور می کند و مقاومت بدن در برابر جریان را اندازه گیری می کند. سپس مقیاس سن ، قد ، وزن ، جنسیت و سطح فعالیت را در یک الگوریتم ثبت اختراع شده تولید می کند که چربی بدن ، تراکم استخوان را تولید می کند و توده عضلانی اسکلتی را اندازه گیری می کند. آنها ممکن است نزدیک به اندازه گیری های واقعی شما باشند ، اما احتمالاً کامل نیستند.

در ماه های زمستان ، سوار شدن به داخل قطار یا عبور از قطار در جایی که ساعت GPS جدید چند ورزشی Wahoo Elemnt Rival (380 دلار) مفید است ، ممکن است اجباری باشد. برخلاف سیستم ناوبری GPS که بر روی دسته نصب شده و بیشتر دوچرخه سواران آن را ترجیح می دهند ، شما می توانید این ساعت را در هر کجا – در سالن بدن سازی ، استودیوی یوگا ، دویدن یا حتی استخر – حمل کنید.

Touchless Transition ساعت که برای ورزش های سه گانه طراحی شده است ، به کاربران اجازه می دهد تا در ابتدای مسابقه یا تمرین فقط یک دکمه را فشار دهند و به طور خودکار می داند که انتقال به یک ورزش جدید چیست. ویژگی “انتقال چند ورزش” این امکان را برای یک GPS نصب شده روی فرمان ، مانند Wahoo Elemnt Roam (380 دلار) فراهم می کند تا عملکرد آموزش تجمعی را از همه رشته های جمع آوری شده توسط ساعت نشان دهد. ویژگی مفید دیگر مانیتور ضربان قلب نوری مبتنی بر مچ دست است. برای دقت بیشتر ، همچنین با بند قفسه سینه سنسور ضربان قلب Wahoo Ticker X (80 دلار) سازگار است که ضربان قلب ، کالری سوزانده شده ، آزمایشات در حال اجرا و سرعت بدنه داخلی را ردیابی می کند.

این ساعت اکنون ورزش های مختلفی از جمله شنای فضای باز ، دویدن ، سه گانه ، تمرینات داخل سالن ، تمرینات قدرتی و یوگا را دنبال می کند. اما بگویید می خواهید ورزش هایی مانند اسکی شمال اروپا را به آن اضافه کنید. اضافه کردن و سفارشی کردن معیارها برای هر ورزش از طریق برنامه همراه آسان است. وهو می گوید که هر روز یک بروزرسانی میان افزار ارائه می دهد که خواب شما را ردیابی می کند. پس آرام بمان.


داستان های WIRED عالی

[ad_2]

منبع: sadeh-news.ir