[ad_1]

خم می شویم حداقل 40 ساعت در هفته جلوی میزهایمان و بقیه زمان برای لمس گردن تلفن هایمان. ناگفته نماند که ما در حال نزدیک شدن به علامت یک ساله بیماری همه گیر هستیم که فعالیتهای معمول ما را محدود کرده است. همه اینها می تواند بر سلامت کمر ما تأثیر بگذارد. وضعیت بد بدن فقط باعث درد و سفتی موقتی نمی شود. این می تواند یک پیش دائمی ایجاد کند

پس از دیدن تصاویر بیش از حد از خودم با حالت وحشتناک – شانه های من کاملا گرد شده ، شکمم به نوعی به جلو رانده شد در حالی که ران هایم به عقب رانده شدند – من تعجب می کنم که چرا کسی داوطلب شده است که در جمع با من صحبت کند؟ بنابراین من تصمیم گرفتم که در مورد آن کاری انجام دهم ، سعی کنم بریس ، پیراهن ، بند یوگا و حتی یک وسیله کوچک ارتعاشی که به پشت شما نشسته است. در اینجا بهترین تصحیح کننده های وضعیتی است که ما سعی کرده ایم.

هیچ یک از این گزینه ها مشکلات شما را یک شبه حل نمی کند. استفاده از آنها را 10 تا 20 دقیقه در روز شروع کنید و در ادامه کار به زمان خود اضافه کنید (و به دستورالعمل های محصول گوش دهید). اگر کمردرد شدید ، قوز یا اسکولیوز دارید ، قبل از هرگونه اصلاح کننده وضعیت ، با پزشک خود صحبت کنید.

به روز شده در فوریه 2021: ما یک پایه لپ تاپ اضافه کردیم و پیوندها را به سوتین های Kinflyte به روز شده که پایه را تنظیم می کنند تغییر دادیم. Wyllielab دیگر در دسترس نیست ، اما ما همچنان به دنبال گزینه های ارزان تر هستیم.

پیشنهاد ویژه Gear Reader: دریافت کنید اشتراک یک ساله WIRED با قیمت 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل) است. اشتراک به ما کمک می کند تا کارهایی را که هر روز انجام می دهیم تأمین کنیم.

[ad_2]

منبع: sadeh-news.ir

ایندکسر