چگونه می توان از یک جلسه درمان مجازی نهایت استفاده را برد


علاوه بر بررسی اینترنت ، شما همچنین می خواهید قبل از اولین قرار ملاقات با ابزاری که درمانگر شما استفاده می کند و همچنین باید با HIPAA سازگار باشد ، آشنا شوید. همه موارد فنی را از قبل مرتب کنید ، مانند تأیید حساب ، ایجاد گذرواژه ، اطمینان از عملکرد دوربین و شارژ کامل رایانه یا تلفن.

یک لیست تهیه کنید

تیارا موریس ، یک مشاور بهداشت روان بالینی و متخصص اعتیاد بالینی مجاز در کارولینای شمالی گفت: “چیزی داشته باشید که دوست دارید درباره آن صحبت کنید یا حداقل یک نقطه شروع باشد.” جلسات من با موریس ، که از طریق یک تیم روان درمانی در باز با او تماس گرفتم ، قبل از همه گیری به صورت شخصی آغاز شد. یک ماه بعد از Covid ، تصمیم گرفتیم به جلسات مجازی برویم ، جلساتی که نرمتر از حد انتظار من بود. Telehealth قبلاً خدماتی بود که موریس پیش از همه گیری بسیاری از ما را به سمت مجازی درمانی سوق می داد ، بنابراین او می دانست چگونه این کار را انجام دهد. پس از همه گیری ، موریس یک مراجعه دائمی را دریافت کرد و مشتریان جدیدی را کاملاً مجازی پذیرفت.

به نظر می رسد که تهیه لیست می تواند در هنگام شیوع همه گیر نظم بالایی داشته باشد. اما لازم نیست که یک لیست کامل یا دقیق باشد. در واقع ، می تواند به سادگی عوامل استرس زا که در یک بحران زندگی می کنند ، ساده باشد. او می گوید ، الولون چیز زیادی برای یک جلسه درمانی آماده نمی کند ، مگر اینکه مکالمه ای انجام شود که می داند می خواهد درباره اش فکر کند. “سپس آن را می نویسم تا اطمینان حاصل کنم که ذکر آن را فراموش نمی کنم.”

همچنین متوجه شدم که بعد از پستی که روی دیوار یا میز کار می چسبم ، معمولاً در یک یادداشت می نویسم ، چند موضوعی را که می خواهم با درمانگرم در مورد آنها بحث کنم و ممکن است بین جلسات پیش بیاید – به عنوان مثال یک وضعیت ناراحت کننده در محل کار. این یادداشت به حرکت حافظه من کمک می کند ، خصوصاً اینکه استرس و اضطراب باعث از دست رفتن حافظه می شود. من لیست را برای خودم تهیه می کنم و مباحثی را که می خواهم بعد از شروع جلسه در مورد آنها بحث کنم ، به اشتراک می گذارم.

حاضر و راحت باشید

یکی از مزایای telehealth این است که می توانید در هر مکانی باشید و با مشاور خود ارتباط برقرار کنید. اما موریس به شما هشدار می دهد كه هنگام رانندگی ، انجام چند وظیفه یا انجام هر تعداد فعالیتی كه موجب حواس پرتی شما از جلسه شود ، سعی در مشورت نداشته باشید. برای کمک به مشتریان در حضور ، موریس “محیطی امن و آشنا را توصیه می کند. به عنوان مثال ، اگر مکان دلخواهی برای نشستن در خانه خود دارید که به شما احساس آرامش و راحتی می دهد – آن را برای جلسه درمان مجازی خود امتحان کنید. “

به عنوان مشتری ، همچنین می خواهید مطمئن شوید که فضای شما حواس پرت نشده است. یافتن مکانی بدون حواس پرتی در زمانی که بسیاری از آمریکایی ها از خانه کار می کنند (و بسیاری از دانش آموزان از راه دور به مدرسه می روند) کار دشواری است. دیویس مردم را ترغیب می کند دستگاه های خود را در حالت Do Not Disturb قرار دهند ، زیرا دریافت پیام متنی یا دریافت تماس تلفنی می تواند باعث منحرف شدن درمان شود.

اگر درمان مجازی در دسترس شما نیست ، منابع دیگری وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد.

حساب های اینستاگرام در حال افزایش است

بعد از اینکه عادت خود را برای محکوم کردن در شبکه های اجتماعی به پایان رساندم ، شروع به یافتن خودم در دنیای کاملاً جدیدی از نشاط بخشی ، عمدتا رایگان و احساسی محتوای سلامتی کردم. این زمانی مفید است که من می خواهم به صدا درمانی گوش دهم ، چند حرکت یوگا را تمرین کنم یا روش های تنفس عمیق را یاد بگیرم. صفحات احساسی و بهداشت روان در شبکه های اجتماعی نه تنها نکات و نکاتی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تمرکز کمک کند ، بلکه به شما امکان می دهد در یک جامعه مجازی – در صورت تمایل – تمرین کنید. در حال حاضر ممکن است درمان مجازی مقرون به صرفه یا مطلوب نباشد ، اما شما به دنبال انواع دیگر پشتیبانی هستید. در اینجا چند سایت وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا سلامت روان و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.

“مفهوم و کافه سلامتی” ، شامل عضویت ماهانه برای یوگای مجازی ، کار با انرژی ، مدیتیشن ، تنفس و سایر روش های درمانی. در حالی که Heal Haus جلسات فردی را ارائه می دهد ، همچنین یک برنامه سلامتی در محیط کار مجازی برای کمک به سازمانها در تمرکز بر محل کار ارائه می دهد. پس از ایجاد یک حساب کاربری ، ثبت نام در کلاس ها آسان است. فیلم های IGTV مقدمه ای عالی برای آنچه می توانید از دروس Heal Haus انتظار داشته باشید.

من اخیراً نیروهای متحول کننده استراحت را تجربه کرده ام. اما از سال 2016 ، وزارت خواب به ما اطلاع داده است که چرت زدن و استراحت مقدس و آزاد کننده است. براساس بنیاد خواب ، بزرگسالان 26 تا 64 ساله به هفت تا نه ساعت خواب نیاز دارند. وزارت نیروی دریایی ما را ترغیب می کند که استراحت عمیق را در زندگی خود ادغام کنیم – و ایده های تعطیلات مانند دوش طولانی تر ، رویاهای رویایی ، رقص های کند ، حمام صدا یا چند حالت یوگا را ارائه می دهد.


منبع: sadeh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>