نحوه شروع آموزش در خانه: نکاتی برای مبتدیان (2021)


من خودم را در نظرمیگیرم یک ورزشکار است ، اما من در مسابقات جسمی چشمگیر شرکت نمی کنم. من “بریده” یا “متورم” نیستم. ابرقدرت من قوام است. به استثنای جراحی نادر زانو یا تولد یک کودک تصادفی ، بیش از 20 سال است که روزانه تمرین می کنم. فعالیت بدنی همچنین چگونگی اجتناب از آسیب دیدن در هنگام بردن فرزندانم و نحوه کنار آمدن با اضطراب است.

با پایان یافتن همه گیری ، یافتن راهی برای حرکت دادن بدن هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند ، به خصوص اگر متوجه شوید که روزهای کم تحرک گردن و کمرتان را خراب می کنند. برای پیشنهادات ، من به کسی هو ، روح انیمیشن پشت پلتفرم بسیار محبوب تناسب اندام Blogilates ، و همچنین بن مشولت ، فیزیوتراپیست ، مربی پارکور و نویسنده دانشنامه مهارتهای دیوانه. (افشا: بن دوست است و من در گاراژ او آموزش دیدم.)

و PF: این یک راهنما برای “سود” یا دستیابی به اهداف کاهش وزن نیست. اینها فقط چند نکته برای کمک به شما در فعالیت (یا فعال ماندن) است.

به روز شده در ژانویه 2020: ما اطلاعات جدید ، برنامه های جدید و بررسی تجهیزات جدید را اضافه کرده ایم.

فضای خود را تنظیم کنید

عکس: سوگا

بیشتر تولیدکنندگان ورزش این را به شما نمی گویند ، اما شما برای شروع آموزش به هیچ چیز – نه ، حتی یک جفت شلوار چسبان و کفش فانتزی – نیازی ندارید. هر بار که پی می کنید ، فقط چند لباس خواب با لباس خواب انجام دهید و به شما تبریک می گویم! شما در راه خود هستید

هنوز هم ، یک کیت اساسی می تواند به شما کمک کند یک روال معمول را ایجاد کنید. کارشناس تناسب اندام کاسی هو توصیه می کند با یک شروع کنید تشک یوگا. وی می گوید: “بدیهی است که بسیاری از ما برای ورزش خانگی خود فضایی نداریم” ، اما تشک می تواند به شما کمک کند مکانی برای تمرین در هرج و مرج کف اتاق نشیمن خود تعیین کنید.

یک حصیر یوگا مفاصل شما را نرم کرده و پا و دستان شما را ایمن نگه می دارد. یکی از علاقه مندان به پارکور ، بن مشولت همچنین خاطرنشان می کند که برای ساکنان آپارتمان ، این صدای پای شما را برای همسایگان زیر به صدا می اندازد.

هو از خودش استفاده می کند تشک Popflex؛ من اساساً پد گایام، اما من همچنین متراکم را توصیه می کنم ، پد بازیافتی سوگاگرچه گرانتر است.

بسیاری از دروس تمرین آنلاین رایگان شامل تمریناتی هستند که از وزنه استفاده می کنند ، مانند زنگوله های کوچک گنگ یا صدای زنگ. ماشولت تجهیزات جهانی به نام را دوست دارد گل تساوی لبرتکه می تواند به عنوان وزنه بالای سر ، پا ، غوطه وری و غیره استفاده شود. همکار من مت جنسر نیز با استفاده از عضله سازی می کند جلیقه وزن دار.

داشتن آنها بسیار خوب است اما تمرین با وزنه برای اکثر افراد کافی است. احتمالاً وزن های جایگزین زیادی در خانه خود دارید. من در اتاق نشیمنم با جعبه های راک حبوبات ، کوزه های پر از آب و کوله پشتی پر از کتاب می رقصیدم. کودک 3 ساله ای که به مچ پای شما چسبیده و باید مرتباً بلند شود و او را بغل کند ، نیز مثر است.


منبع: sadeh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>