راه های حفظ آرامش در قرنطینه (2021): شمع ، گیاهان و سایر نکات


در این زمان ، تمرکز روی سلامت روان مهم است ، اما باید به بدن نیز توجه کافی داشته باشید.

قطار – تعلیم دادن

برخی از افراد برای رفع استرس و احساس آرامش تمرین می کنند. من یکی از این افراد نیستم ، اما حرف آنها را باور دارم. نویسنده ارشد WIRED Adrienne بنابراین ، یک راهنمای به نام نحوه آموزش از خانه این حتی به تنبل ترین و مهیب ترین (من) برای حرکت کمک خواهد کرد.

اگر به نظر می رسد آموزش به جای تسکین استرس به عنوان فشار روانی به نظر می رسد ، اما همچنان می خواهید کمی فعال بمانید ، سعی کنید یوگا. این استرس من را ذوب می کند و به عضله سازی کمک می کند.

چه در اثر تمرین ، چه در خم شدن عضله به کامپیوتر برای 100مین روز متوالی ، عضلات شما درد می گیرند ، الف تراگون می تواند به شما در رفع آن کمک کند. ما بیشتر تركیبات جدید این شركت را مورد آزمایش قرار دادیم تا مورد علاقه خود را پیدا كنیم ، و Theragun Elite (400 دلار) در بالای آن قرار دارد. ارزان نیست اما بی سر و صدا ترین موتور و دسته ارگونومیک را دارد تا بتواند به تنهایی به مکان های سخت دسترسی برسد. برای یک گزینه مقرون به صرفه تر ، ما ماساژور بافت عمیق Powerboost Sharper Image را نیز دوست داریم.

ذهن خود را پاک کنید

مدیتیشن ابزاری بسیار مفید برای ایجاد آرامش در شما است. ما دائماً درگیر اتفاقاتی هستیم که در دنیا می افتد و در حال حاضر این فشار بر ما سنگینی می کند. اختصاص دادن وقت برای مراقبه در زمانی که تلفن شما ساکت است حداقل به شما چند دقیقه آرامش می دهد.

تمام آنچه برای مدیتیشن موثر نیاز دارید خود و مکانی آرام است. اما خاموش کردن افکار و تمرکز بر روی کار انجام شده ممکن است دشوار باشد ، بنابراین ابزارهایی برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد. کاربرد فضای اصلی (iOS و Android) دوره برای مبتدیان آسان است و یک کتابخانه رایگان مناسب با مراقبه های هدایت شده دارد. خاموشش کن (iOS و Android) هیچ نسخه رایگان وجود ندارد ، اما یک دوره آزمایشی هفت روزه وجود دارد. هر دو دوره فوق العاده کوتاه دارند که برای زمانی که به شدت به خنک سازی نیاز دارید بسیار مناسب هستند.

من عاشق سر مربی مدیتیشن (150 دلار)، دستگاه کوچکی که از لرزش برای کمک به تمرکز ذهن و نفس شما استفاده می کند زیرا برنامه مرتبط با آن شما را از طریق تمرینات راهنمایی می کند. متأسفانه ، گران است (و دسترسی نامحدود به برنامه هزینه اضافی دارد) ، به ویژه برای فعالیتی که واقعاً نیازی به لوازم جانبی ندارد.

برای تنظیم مجدد کل بدن سعی کنید تشک طب فشاری مانند این بسته Bed of Nails (180 دلار). طب فشاری شبیه طب سوزنی است ، اما به جای سوزن از صفحات پلاستیکی سخت – یا “ناخن” استفاده می کند. خیلی کمتر از آنچه به نظر می رسد ترسناک است. فشاری که این ناخن ها ایجاد می کنند ، اندورفین را در بدن آزاد می کند. اگرچه نمی توانم این موضوع را تأیید کنم ، اما به رفع استرس من کمک کرد.

تاروت را امتحان کنید

هر وقت احساس کردم گیر افتاده ام ، کارتهایم را می خوانم تا شفاف باشند. تاروت کاری است که شما انجام می دهید – این می تواند یک تجربه آرامش آور و معنوی باشد (مهم نیست که چگونه آن را تعریف کنید) ، خصوصاً اگر چیزی دارید که بر شما سنگینی می کند. این یک توپ کریستالی نیست.

کارت های خود را که توسط یک حرفه ای خوانده می شود یک تجربه عالی است ، اما شما همچنین می توانید طناب ها را خود یاد بگیرید. این کار آسان نخواهد بود ، اما اگر زمانی بهتر برای صرف ساعت های زیادی برای یادگیری جزئیات و اطلاعاتی که عرشه تاروت دارد ، وجود داشته باشد ، این زمانی است که به دلایل ناچیز نمی توانید از آن خارج شوید.

اگر می خواهید با یک عرشه فیزیکی شروع کنید ، من آن را کلاسیک توصیه می کنم عرشه رایدر وایت (20 دلار). یادگیری آسان ترین است ، و بیشتر منابع به آن اشاره می کنند. اگر قبلاً اصول اولیه را بارگیری کرده اید و می خواهید به عرشه های زیباتر دیگری نگاهی بیندازید ، در اینجا برخی از موارد دلخواه من آورده شده است:


منبع: sadeh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>