براساس تحقیقات موجود، نمیتوانیم مطمئن باشیم که دست اندرکاران باند شونده به پتاسیم سبب بهبود بهزیستی (well-being) بیماران شده یا از پیدایش عارضه ها در اشخاص مبتلا به بیماری مزمن همگی پیشگیری میکنند. همین ماده بخصوص برای محصولاتی که کار کشته به تحمل یون های کلرید نیستند، دوچندان کاربرد خواهد داشت. آن‌ها معتقدند که مواد زیست فعال موجود در کیوی سبب ساز کاهش فشار خون می شود . محققان یک مطالعه بزرگی را دارای بیش از ۳۴ هزار نفر در گیر به فشارخون بالا انجام دادند ، آنها دریافتند که اشخاصی که بیشترین مقدار مصرف آنتوسیانین ها را که عمدتا از توت فرنگی تامین می شود ، را دارند در مقایسه اساسی افرادی که مصرف آنتوسیانیدین در آنان ناچیز هست ۸ % کمتر خطر فشار خون بالا وجود دارد. بسیاری از محققان دریافته اند که بعضا از میوه و سبزیجات می توانند فشار خون بالا را خرید اکثر پتاسیم نیترات کاهش دهند. به همین برهان در همین مقاله به بررسی اشکال میوه ها و سبزیجاتی که باعث کمتر فشار خون میشوند پرداخته ایم. غذادهی به مدت 8 هفته بهصورت 3 توشه در روز تا حد سیری انجام شد. بعضی تحقیقات نشان می‌دهد که میل کردن یک تا دو وعده سبزیجات غنی از نیترات در هر روز می تواند فشار خون را تا ۲۴ ساعت کمتر دهد. چنانچه پاسخ شما منفی هست پیشنهاد میکنیم تا انتهای همین مقاله اصلی ما همراه باشید. کیوی همینطور سرشار از ویتامین C میباشد که به طور قابل توجهی می تواند مقدار فشار خون را در افرادی که ۵۰۰ میلی گرم در روز به مدت ۸ هفته از این ویتامین را مصرف می کنند ، کاهش دهد. رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات یک ادله مراقبت کننده به جهت فشار خون بالا هست ، ولی شواهد موجود در آیتم اثر گذاری مصرف میوه و سبزیجات در فشار خون مربوط به سن محدود است. اهمیت این حالا خستگی می تواند دلایل متعددی داشته باشد و خوبتر می باشد به جهت پیدا کردن استدلال با آن به پزشک معالج مراجعه کنید. موز ممکن است در پیشگیری از سرطان کلیه و بقیه سرطانها به استدلال سطح ها بالای ترکیبات فنلی آنتی اکسیدانی مفید باشد. شایعترین استدلال کاهش پتاسیم در تن دفع بیش از میزان آن از شیوه ادرار به واسطه مصرف داروهای ادرارآور تجویزی است. موز حاوی میزان زیادی پتاسیم هست . هویج محبوبترین میوه به جهت کمک به سلامت چشم است؛ ولی موز نیز سهم خود را دارد. زمانیکه سطح آن پایین باشد خاصیت اسیدی اسید معده کاهش پیدا کرده و تن مقدار به اندازه از مواد مغذی را جذب نمیکند و به یبوست، نفخ و گرفتگی عضله‌ها شکمی منجر میشود. تراز پایین پتاسیم می تواند ماهیچههای روده را تحت تاثیر قرار دهد که این مورد قضیه می تواند عبور خوراک و مواد زائد را کند سازد. در اینجا بیشتر به تحلیل وب تارنما خرید پودر کربنات پتاسیم خوراکی.

ایندکسر